|
Gearchiveerde reacties (21)
|
29.03.2011 20:59 • henk WP is een flop en zal een flop blijven,
wordt nooit meer wat. | |
|
29.03.2011 21:31 • Patrick Tsja, wat kan je er van zeggen. Ook al hoop ik als WP7 gebruiker dat dit bericht gaat kloppen, het blijft natuurlijk het betere glazen bol werk!
@Henk. Toch knap dat een product in jouw ogen een flop kan zijn als het uberhaupt nog niet officieel gereleased is in de Benelux. Laten we eerst maar het najaar afwachten wat Microsoft te melden heeft tijdens de officiële introductie van WP7 in de Benelux. | |
|
29.03.2011 22:29 • Dirk Ik zou toch maar Apple aandelen kopen!
Net als vroeger bij Windows: het gaat om de software en Apple is niet meer in te halen. | |
|
29.03.2011 22:36 • Laurens Beste Henk, Een flop? Heb je al ervaring met WP? Zo ja wat is er z’n ‘flop’ aan WP? Erg jammer dat er zoveel nederlanders zijn die al klagen maar geen ervaring hebben. Iets wat ik niet goed begrijp.
Oke de nederlandse ondersteuning is er nog niet, en er zijn nog een aantal grote updates op komst… maar goed elk besturingssysteem heeft regelmatig grote updates.. toch? Dus wat is zo Flop? Ik snap niet wat er nu zo slecht is aan WP? Heb er 1 x mee gewerkt, mijn ervaring: snel en makkelijk, maar nog niet zoveel poes pas apps als Iphone/andriod speelgoed..
| |
|
29.03.2011 22:39 • Laurens Is er trouwens niemand die denkt dat Apple software op gegeven moment gaat vervelen? men iets anders wil, apple nieuwe software ontwikkeld en dat ook dat flopt? Want vernieuwingen, zijn op voorhand al slecht toch?
Apple niet in te halen? je bedoeld qua aanbod apps inderdaad dat kan kloppen, maar qua hardware.. en ondersteuning denk ik dat apple het op veel gebieden toch verliest van andere partijen, maar goed het is en blijft apple is een hype.. maar hypes komen en gaan dus ik ben benieuwd wat de toekomst doet! | |
|
29.03.2011 22:58 • 115641 Hoe je het ook went of keert: Apple is al een tijd aan het dalen. Ik denk dan ook dat Apple inderdaad achterop zal raken. Het enige wat goed is aan een iPhone is het aantal beschikbare Apps. Software- en hardwarematig ligt de iPhone bijvoorbeeld nog steeds ver achter op de meeste Android toestellen. | |
|
30.03.2011 09:30 • michel De tijd zal het leren, heb het niet zo op dit soort voorspellingen. | |
|
30.03.2011 09:56 • Hans @Dirk, nee want dat is in het verleden ook nog nooit gebeurd namelijk NOT. Apple en IBM liepen heel heel erg veel voor op de desktop ten opzicht van MS... | |
|
30.03.2011 10:15 • Leon iOS gaat groter worden . Apple heeft plannen om TV's en andere Smartprodukten te ontwikkelen met iOS. Het nieuwe operating systeem van Apple compuiters gaat ook iOS delen overnemen.
Windows mobile zal een draak blijven die reputatie hebben ze in het verleden al gemaakt.. | |
|
30.03.2011 10:23 • Leon [quote]Ik snap niet wat er nu zo slecht is aan WP? Heb er 1 x mee gewerkt, mijn ervaring: snel en makkelijk, maar nog niet zoveel poes pas apps als Iphone/andriod speelgoed..[/quote]
De kracht van iOS is het gebruikersgemak en de goede aansluiting op itunes. WP blijft dit deel missen activesynch van vroeger was een echt drama synch ging soms goed en meestal nooit goed. Net als Windows 7 voor een leek een mooi OSvoor een Systeembeheerder een regelrechte flop met teveel kinderziektes om de markt op te forceren. De dwang om over te moeten omdat er geen ondersteuning meer is voor XP zijn regelrechte Maffia praktijken...
Je binden aan WP zal eender zijn. Ze zullen zeker niet groter worden dan iOS of Android.
Dit stukje is gewoon propoganda om iedereen te laten denken dat het zo is...MS heeft geld genoeg om deze fabels de wereld in te helpen | |
|
30.03.2011 11:22 • Appeler Wat een onzin bericht! Apple heeft de meest succesvolle smartphone ooit gemaakt! Loopt te nooit of te nimmer vast en is zeer gebruiksvriendelijk, windows daarentegen loopt altijd vast en is zeker niet gebruiksvriendelijk! Windows kan Apple weldegelijk inhalen, alleen dan zouden zij helemaal opnieuw moeten beginnen met een besturingssysteem zonder altijd aan het oude besturingssysteem te prutsen gewoon vanaf 0! Dit zie ik ze echter niet doen!
Greetz! | |
|
30.03.2011 13:05 • Techmode [quote]Appeler schreef op 30.03.2011 11:22:
Wat een onzin bericht! Apple heeft de meest succesvolle smartphone ooit gemaakt! Loopt te nooit of te nimmer vast en is zeer gebruiksvriendelijk, windows daarentegen loopt altijd vast en is zeker niet gebruiksvriendelijk! Windows kan Apple weldegelijk inhalen, alleen dan zouden zij helemaal opnieuw moeten beginnen met een besturingssysteem zonder altijd aan het oude besturingssysteem te prutsen gewoon vanaf 0! Dit zie ik ze echter niet doen!Greetz![/quote]
hele tijd vast? misschien kan je gewoon niet met een pc omgaan, apple is misschien wel goed voor jouw, want daar kun je weinig mee fout doen, omdat die ontwikkeld is voor mensen die weinig tot geen van pc afweten. Maar hoezo is windows niet gebruiksvriendelijk , nee want je wil wel meer met een pc doen. Maar je bent een fanboy van apple, dus alles wat apple koopt is volgens jouw ook wel goed. | |
|
30.03.2011 16:29 • 115641 [quote]Appeler schreef op 30.03.2011 11:22:
Wat een onzin bericht! Apple heeft de meest succesvolle smartphone ooit gemaakt! Loopt te nooit of te nimmer vast en is zeer gebruiksvriendelijk, windows daarentegen loopt altijd vast en is zeker niet gebruiksvriendelijk! Windows kan Apple weldegelijk inhalen, alleen dan zouden zij helemaal opnieuw moeten beginnen met een besturingssysteem zonder altijd aan het oude besturingssysteem te prutsen gewoon vanaf 0! Dit zie ik ze echter niet doen!Greetz![/quote]
Wederom een breinloos Apple diertje dat geen verstand heeft van zaken. Volg jij maar lekker de marketingleuzen en de hype kerel, maar ga niet over dingen praten waar je de ballen verstand van hebt. | |
|
30.03.2011 17:16 • Marc [quote]115641 schreef op 29.03.2011 22:58:
Hoe je het ook went of keert: Apple is al een tijd aan het dalen. Ik denk dan ook dat Apple inderdaad achterop zal raken. Het enige wat goed is aan een iPhone is het aantal beschikbare Apps. Software- en hardwarematig ligt de iPhone bijvoorbeeld nog steeds ver achter op de meeste Android toestellen.[/quote] | |
|
30.03.2011 17:20 • Marc 115641
Jij doet net of jij er verstand van hebt, nou das te merken,'' Iphone loopt nog steeds ver achter op de meeste android toestellen''
Nou echt als je zo dom bent..
Iphone is elke keer een succes gebleken omdat et vooruit liep op de rest! en ik denk dat de Iphone 5 dat ook weer zal doen.
Ga nou niet doen of Iphone steeds achter loopt, want dan heb je volgens mij nog nooit een telefoon in je handen gehad.
| |
|
30.03.2011 17:22 • Menno Tsja... dit soort clubs, bijvoorbeeld ook Gartner, zijn meestal verrassend slecht in het doen van voorspellingen. Ik voorspel dus dat ze er helemaal naast zullen zitten . | |
|
30.03.2011 20:41 • grappig.. ..en wederom is er een woeste strijd uitgebroken tussen de twee groepen: de 'neutrale' mensen, en de Apple-fans
[b]Hou daar toch eens mee op!!!![/b]
Dit is helemaal niet nodig. Iedere fabrikant maakt zo zijn mooi stukje technologie, en iedereen wordt er blij van op z'n eigen manier. Wat die voorspelling betreft: wat zou het? Iedereen blijft kopen wat hij/zij wil kopen; dat hoeft toch niet van martktaandeel af te hangen?
Laten we nou maar gewoon weer verdergaan met leven, en te genieten van onze apparaten met iOS/WP7/Android/Symbian etc... Zand erover! | |
|
31.03.2011 00:54 • the Franpire Ehm, dit soort voorspellingen zijn in het verleden al vaak genoeg vals gebleken.
Ik vind die Flame-wars tussen Apple Fans en andere mensen altijd wel grappig om te zien btw,
't blijft me altijd verbazen hoe mensen een kant van een groot bedrijf kiezen, om dat vervolgens te verdedigen en kwaad worden als "hun" merk beledigd wordt, alsof het hun eigen bedrijf is, zonder er ook maar iets mee op te schieten.. (dit geld voor zowel de Apple-fans alsmede de rest hor. ) | |
|
31.03.2011 07:37 • Patrick [quote]Leon schreef op 30.03.2011 10:15:
Windows mobile zal een draak blijven die reputatie hebben ze in het verleden al gemaakt.. [/quote]
Gelukkig hebben we het hier over Windows [b]Phone[/b] en niet meer Windows Mobile (6.x). Voordat je gaat schreeuwen, verdiep je dan eerst in het OS.
[quote]De dwang om over te moeten omdat er geen ondersteuning meer is voor XP zijn regelrechte Maffia praktijken...[/quote]
He? Waar heb je het nu over Je kan op Windows XP via Zune prima verbinding maken met WP7 toestellen? Active Exchange is nog steeds aanwezig, alleen niet meer via een stand-alone Outlook client. Je hebt daar de Active Exchange server software voor nodig.
Hmmzz 2 keer iemand quoten en dan nog bewerken gaat niet helemaal goed...
[i]Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31.03.2011 07:45[/i] | |
|
31.03.2011 16:49 • Techmode [quote]Marc schreef op 30.03.2011 17:20:
115641Jij doet net of jij er verstand van hebt, nou das te merken,'' Iphone loopt nog steeds ver achter op de meeste android toestellen''Nou echt als je zo dom bent..Iphone is elke keer een succes gebleken omdat et vooruit liep op de rest! en ik denk dat de Iphone 5 dat ook weer zal doen.Ga nou niet doen of Iphone steeds achter loopt, want dan heb je volgens mij nog nooit een telefoon in je handen gehad.[/quote]
fanboy attack | |
|
31.03.2011 17:22 • Marc 1 Woord (onzin)
Als ik iets van apple minder zou vinden zal ik et zeggen ok..
En ik sta niet als 1e in de rij voor een Apple Product | |
|
|