|
Gearchiveerde reacties (9)
|
21.04.2008 22:18 • stefhoorn ziet er wel strak uit :mrgreen: | |
|
22.04.2008 08:28 • Michel Ik zou daar ondanks zijn futuristische uitstraling best in durven rondrijden :mrgreen: | |
|
22.04.2008 09:44 • Patrick Voor gezinnetjes met een kind? Hoe ga je in hemelsnaam in dit gedrocht een maxi-cosi, een kinderwagen, luiertas en weet ik al niet meer voor baby-troep meeslepen? Op het dak of zo? Pftt zeker weer verzonnen door van die DINKY's... | |
|
22.04.2008 10:28 • Robert Een kind zit niet voor altijd in de luiers en maxi-cosi Patrick. Na een aantal jaren is dat niet meer nodig . | |
|
22.04.2008 13:30 • Dert 95% van de tijd zitten mensen alleen in de auto. Juist als de wegen overvol zijn met woon-werkverkeer. Daarbij komen er steeds meer singles en worden huishoudens kleiner. Voor grotere gezinnen kan deze SEV als 2de auto dienen. | |
|
22.04.2008 16:36 • Martijn Heeft het goedkeuring gekregen in Nederland? Want dus moet er wel weer een aangepaste wet komen ivm auto's met enkel achterlicht. Maar super tof ding! | |
|
23.04.2008 14:01 • Patrick @Robert, Mee eens, maar meestal als die eerste eindelijk uit de luiers is, komt er vaak een tweede, dus dan zit je weer met het probleem van ruimte! hahaha!
De nieuwe Toyota IQ krijgt ook een 2+1 opstelling, maar op de plek van de vierde zitplek heb je dan extra opbergruimte (tassen e.d.) dat lijkt me handiger dan deze opstelling. | |
|
25.04.2008 15:10 • Dert Hm, als ik het vergelijk met de aanmerkelijk kortere Toyota IQ met zijn denk ik theoretische 3+1 layout, dan moet deze wel meer beenruimte en veiligheid geven. Als twee achterlichten verplicht zijn, dan kunnen die makkelijk verspreid worden over de taps lopende achterkant. Lijkt me. | |
|
25.04.2008 15:11 • Dert ... zuiniger ook. Ideale druppelvorm. Hier is over nagedacht. | |
|
|