|
Gearchiveerde reacties (13)
|
24.11.2005 07:21 • Baracus Deze 10 redenenen staan naar mijn mening een stuk sterker | |
|
24.11.2005 08:15 • gettie wireles controller dat heeft elke next gen console en de goeie beelden ps 3 is beter beeld de launch titels slaat nergens op exlusive games kom op zeg heeft iedere console nmr4 dat is de ps3 trouwens ook dus die micro lult uit zijn nek. | |
|
24.11.2005 09:43 • JeanPaul Zo mag ik het horen naar al die negatieve nieuws | |
|
24.11.2005 09:51 • haasie Ik koop pas een PS3 en een X-box 360 als ze zijn omtebouwen want heb nog honderden ongespeelde PS2 en X-box games liggen en heb nog nooit van mijn leven een VEEL TE DUUR orgineel spel gekocht.
Zo dat wilde ik ff kwijt. | |
|
24.11.2005 10:54 • mono Amen,
dank u en,
Ik neem mijn door en door slechte woorden terug van de top 10 lijst om geen xbox te kopen. | |
|
24.11.2005 15:56 • Zarkill Mensen, jullie moeten niet zo zeuren...laat gewoon ieder kiezen welke console die koopt...En die 10 redenen... Schijt aan die 10 redenen ook de 10 redenen om hem niet te kopen.
Altijd dat Playstation versus Xbox gezeik.... | |
|
24.11.2005 17:23 • mark 46 hehe eindelijk een bericht waarin redenen staan om 'm wel te kopen!!!
en laten we eerlijk zijn die zijn toch ook veel overtuigender!!! | |
|
24.11.2005 18:44 • Bart @gettie
Der is nog geen andere next-gen voor ten minste een jaar, slimmerik. Een jaar is lang in de technologische wereld. | |
|
24.11.2005 21:00 • Vassie M$ heeft gereageert op de vele gecrashte xbox 360's:
Microsoft has responded to claims that some of its Xbox 360s are breaking down by arguing that the reports are "isolated" and that this sort of thing is inevitable after a launch of this nature.
Soon after the 360 launched in the US on November 22, forums started to buzz with reports of folks whose 360s froze or overheated as they tried to load or play games, and they were understandably a little miffed about this.
Microsoft's Molly O'Donnell told GameSpot, "We have received some isolated reports and calls of consoles not operating as expected. The call rate is well below what you'd expect of a consumer electronics product of this complexity."
"The most important thing to note here is that the vast majority of Xbox 360 owners are having an outstanding experience with their new systems," she added.
Well, some would argue the most important thing is that you replace broken machines quickly, Molly, but that said, this kind of thing does happen with most launches - the PSP had dead pixels, the PS2 had disc read errors, even the original Xbox had problems (the Xbox this writer bought for himself had a dodgy graphics chip, and Microsoft sorted it out very quickly). Look outside the games industry, and the iPod nano had alleged build quality issues, and that Hoover I bought last week didn't work.
Chances are it's just that so many got sold at once, to a bunch of people who spend most of their time on the Internet. Kind of illustrates the vocal minority point really.
So don't worry too much, those of you with 360 pre-orders - the chances are that the percentage of users who will experience problems is very small, and Microsoft says it hopes to replace any defective units within five business days of a consumer making contact.
Het mooie is vooral de laatste alinea. Dat wanneer de consument contact op heeft genomen met Microsoft over een defecte xbox je weer nieuwe binnen 5 werkdagen in huis hebt!
Nog een reden om hem wel te kopen, de goede garantie! | |
|
25.11.2005 17:58 • The Zork Niet moeilijk doen. Gewoon zelf checken of het iets is. | |
|
25.12.2005 14:10 • Rudolf De service bij Microsoft is zo ubergoed!!
Binnen 2 dagen heb je je X-Box terug (in mijn geval dan).
En 2 jaar garantie op de Box | |
|
10.02.2006 16:17 • KoosieeJ Kheb ook Xbox360 geen problemen mee en tegen de tijd dat Ps3 er is zie ik wel of ik hem koop... | |
|
27.01.2007 12:33 • pipo nou nou niet zo zueren, ik heb hem ook en ik vindt hem tof, hij doet ut perfect, vet goed beeld ook,
dus
| |
|
|